دل خوش

دریا همه غصه هایش را با من قسمت می کند...مرا با آن شعری همدم می کند که می گفت...پروازرا بخاطر بسپار پرنده مردنی است...و آنگاه .

دل خوش

دریا همه غصه هایش را با من قسمت می کند...مرا با آن شعری همدم می کند که می گفت...پروازرا بخاطر بسپار پرنده مردنی است...و آنگاه .

happy berthday

تولدت مبارک

ما ایرونیا عادت داریم وقتی تولد بچه هامون با یه روز خاص همراه میشه مثلا تولد یکی از ائمه اسم یا لقب او را رو بچه متولد شده مون می گذاریم.

نمی دونم تو ادیان دیگه هم همینه؟مثلا هر کی این روزا تو ادیان مسیحی به دنیا میاد اسمش میشه عیسی !مسیح!؟یا تو این مایه ها؟

......................

از اینکه عاشق توام حس غرور میکنم

نظرات 2 + ارسال نظر
منصور پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://toranj

تولد عید شما مبارک!
تا اونجا که من خبر دارم در خارج اینجوری نیست. چون اصولا فرهنگ اونا پرستیدن اشخاص نیست. عکس شخصیتها رو تا حالا ندیدید که به در و دیوار بزنن. به همین خاطر اصولا بعیده کسی اسم بچه ش رو بذاره عیسی ! یا مسیح! یا جیزوز !‌البته کریستین هست. و یا اسامی که یه جورایی معنیش همون حضرت مسیحه.

برادر کوچک مسیح، گردو پنج‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

ممنون ممنون متشکر، از طرف خودم و اخوی از شما تشکر می کنم. واقعا خان داداش خوشحال شدن. از شما تشکر کردن واقعا. تازه اشک هم تو چشماشون جمع شد.
راستی تا یادم نرفته هدمت منصور خان عرض کنم که خبر نداری آقا (آخه نوشتن تا اونجایی که خبر دارم)
مسیحی ها هم اسم های مذهبی میذارن مثلا کریستوفر که یعنی حامل مسیح یا جان که لقب حضرت یحیی است و یوحنا حواری مسیح پیتر که اسم پطرس حواری بوده.
اغلب ۳ تا اسم دارن که نام میانی اونا مذهبیه.
مثلا ولفگانگ آمادئوس موتسارت آمادئوس یعنی: حبیب الله
می تونم براتون ۵۰۰۰ تا اسم ردیف کنم از یوهان و یوزف و جوزپه و ... که همشون یا از قدیسین هستند یا از اسامی و القاب مسیح و مریم و حواریون.....
ببخشید. آخیییییییییییییییییییییییییییییییییییییش دلم صفا کرد!!!! ببخشید منصور خان!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد